Політика конфіденційності

1.

Будівля загальноосвітнього навчального закладу була побудована ще у 1932 році. Загальна опалювальна площа 1 151,24 кв.м., питоме споживання теплової енергії складало 308,81 кВТ*год/кв.м. на рік (в середньому, 2010-2012 рр). Будівля несла великі тепловтрати крізь стіни, вікна, підвал, дах, вентиляцію. Температурний режим був нестабільний.

Перебування персоналу та дітей в школі у холодний період року було справжнім випробуванням: в приміщенні ніхто не знімав верхнього одягу, часто хворіли на ГРЗ, увагу на навчанні втримати було дуже складно.

Щорічно зростали витрати на оплату спожитих енергоресурсів, обмежувалась спроможність місцевих бюджетів щодо здійснення інфраструктурних та соціальних видатків, що у свою чергу призвело до гальмування розвитку територіальної громади в цілому.

Посилило проблему ще й стрімке зростання вартості теплопостачання.

2.

Будівля загальноосвітнього навчального закладу була побудована ще у 1932 році. Загальна опалювальна площа 1 151,24 кв.м., питоме споживання теплової енергії складало 308,81 кВТ*год/кв.м. на рік (в середньому, 2010-2012 рр). Будівля несла великі тепловтрати крізь стіни, вікна, підвал, дах, вентиляцію. Температурний режим був нестабільний.

Перебування персоналу та дітей в школі у холодний період року було справжнім випробуванням: в приміщенні ніхто не знімав верхнього одягу, часто хворіли на ГРЗ, увагу на навчанні втримати було дуже складно.

Щорічно зростали витрати на оплату спожитих енергоресурсів, обмежувалась спроможність місцевих бюджетів щодо здійснення інфраструктурних та соціальних видатків, що у свою чергу призвело до гальмування розвитку територіальної громади в цілому.

Посилило проблему ще й стрімке зростання вартості теплопостачання.